نتایج جستجو برای عبارت :

اجازه بدهیم کارکنان حرف بزنند!

کارکنان حرف های زیادی برای گفتن دارند اما نمی گویند. حرف زدنِ رو به بالا(up ward voice) موضوعی مهم در فرهنگ سازمانی است.بعضی مدیران ، سکوت کارکنان را بیشتر از صدای آنها دوست دارند. وقتی کارکنان با ما صحبت نمی کنند به این معنی است که امید و تمایل خود را برای تغییر دادن شرایط و بهبود بخشیدن به اوضاع از دست داده اند.
صحبت کردن در مورد سازمان و مسائل آن، پیشنهاد دادن برای حل و فصل مسائل سازمان، سوال کردن در مورد آینده سازمان و نگران بودن در مورد سرنوشت س
#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران...
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
⭕️ مقاله(رتبه بندی کارکنان) ▪️رتبه بندی کارکنان به روش جک ولش (مدیرعامل اسطوره‌ای جنرال الکتریک) رتبه بندی کارکنان مفهومی متداول در بسیاری از سازمان ها است. منتقدان نام آن را «رتبه‌بندی و اخراج» (rank and yank) گذاشته‌اند، اما نام اصلی این مدل، «منحنی سرزندگی» است که نخستین بار توسط «جک ولش»، مدیرعامل سابق شرکت جنرال الکتریک مطرح شد. براساس این مدل، مدیران باید هر سال کارکنان خود را ارزیابی و به سه گروه تقسیم کنند: 1⃣ کارکنان نمونه که ۲۰ درصد
♦️پانزده اشتباه جبران ناپذیر مدیران!
 
1نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص2نداشتن نظم در کارها و زمان3بی توجهی به قوانین و مقررات4خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری5اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار6عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو7بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان8دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها9جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان10مقاومت در برابر تغییرات1
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
اگر شما کارفرما هستید . باید بدانید رفتار خشک و بدرفتاری با کارکنان باعث ایجاد نگرش منفی دربین کارکنان میشود حتی ذفتار نامناسب با یک کارمند یا کارگر ایجاد نگرش منفی به کار در بین منابع انسانی میشود.یا اینکه ممکن است بعضی از آنها دچار کاهش روحیه و شکست شخصیت در نزد خود و دیگر کارمندان و..بشوند.منابع انسانی در یک کسب وکار یا سازمان مهم ترین منابع میباشد که کیفیت و صحت محصولات تولید شده به شدت به آن وابسته است. شما به عنوان کارفرما حق توهین یا فر
ویژگی های پرسنل و کارکنان یک باربری پرسنل باربری معتبر نقش اساسی در اسباب کشی موفق دارند در مقاله زیر به  بیان اینکه پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند می پردازیم. شرکت باربری که شما انتخاب می کنید می توانید تاثیر بسزایی در ایجاد یک اسباب کشی آسان و بدون […] پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟
منبع : سپند بار
همواره در سازمانها با توجه به گسترش
فناوری و پیچیدگی های محیطی و گستردگی آن کارکنان در انجام کارهایشان دچار
مشکل می شود که بیشترین مشکلات ناشی از آمورش آنها می باشد و برای حل
مشکلات باید به یک سوال اساسی پاسخ داده شود،آیا در سازمانها احتیاج است
رئیس در نقش مدیر حضور یابد  یا مربی؟ برای جواب به این سوال ابتدا لازم
است بدانیم که این دو چه نقشهایی  در سازمان دارا می باشند.
مدیریت در سازمانها افراد را وادار به
کار می کنند ، آنها را از طریق تر
سرما یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در فصل های سرد زمستان و پاییز در محل های شغلی و کار می باشد. سرما در محل های کاری همچون کارخانه ها, کارگاه ها, فروشگاه ها و … کارکنان را در معرض خطر قرار می دهد و در این مواقع استفاده از لباس کاری که بتواند کارکنان را از خطر دور نگه دارد ضروری است! همانطور که می دانید استفاده از لباس کار با هدف جلوگیری از ورود خطر به کارکنان مجموعه استفاده می شود و استفاده از کاپشن کار می تواند کارکنان مجموعه های کاری را از خ
بسیاری از مدیران گمان می کنند کارکنان شان به علت عدم رضایت از حقوق
دریافتی کار را ترک  می کنند. یک تحقیق بر روی 20000 کارمند که استعفا داده
اند، نشان می دهد که مهم ترین دلیل برای ترک شغل، رفتار نامناسب سرپرستی و
یا به عبارت دیگر مدیران ناشی است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رفتار نامناسب سرپرستی، همانا ارتباطی نامناسب است. در این مطلب هفت شاخص و عامل ارتباطی مدیریت مورد بررسی قرار می گیرد:
1– شنونده بهتری باشید.
2- به کارکنان خود زمان اختصاص دهید
امروزه با توجه به حضور گسترش جوامع و سازمان ها وپیشرفت های تکنولوژی
نیازمند نیروهای انسانی توانا و کارامد در سازمانها احساس می شود.آن چیزی
که در سازمانهای موفق امروزی به عنوان عامل موفقیت محسوب می شود نیروهای
انسانی خلاق می باشند که قابلیت بیان ایده های خلاقانه و ایجاد مزیت رقابتی
متمایز برای سازمان خود در مقابل دیگر سازمانها دارا می باشند.در این خصوص
لازم است با یک نگاه متفاوت به سازمانها نگریسته شود و آن نگاه می توان
نگاه کارآفرینی
حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید .
 
اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، 
از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید 
اسیر منفی‌بافی خواهید شد. 
نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. 
هیچکس حق قضاوت کردن درمورد شما را ندارد. 
ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند
 اما مطمئناً نمی‌توانند
 حس و حالتان را درک کنند. 
شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل
توسعه کارکنان عنوان کتابی است از ایان فلمینگ با ترجمه‌ محمد امین نایبی و امین سیفی اینالو که در 114 صفحه و توسط انتشارات اندیشه های گوهربار در سال 1391 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از The Developing people pocket. موضوع اصلی این کتاب کارکنان است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از ایان فلمینگ، کتاب‌های روشنایی روز(روزگار نو)، چیتی چیتی بنگ بنگ(شرکت نشر کتاب هرمس)، چیتی چیتی، بنگ بنگ، ماشین جادویی(قدیانی)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.
 
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
بیمه مسئولیت
کارفرما در قبال کارکنان، خسارت های جانی و صدمات جسمی وارده به کارکنان و
کارگران (تمامی کارکنان شاغل در محدوده کارگاه، اعم از کارگران ایرانی و
غیر ایرانی) در محیط کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته
می شود را تحت پوشش قرار می دهد. منظور از جبران خسارت جانی، شامل پرداخت
هزینه های پزشکی و غرامت نقص عضو یا فوت کارکنان می‌باشد. بیمه نامه
مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارک
یک محیط کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان (1)
ثبت شرکت لهستان به یکی از بهترین روش‌‎ها برای ثروت‌آفرینی تبدیل شده است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از راه اندازی کسب و کار و بیزنس خود در لهستان تلاش می‌کنند که موفقیت را برای خود و اعضای خانواده خود رقم بزنند. یکی از بهترین مزایای ثبت شرکت در کشور لهستان این است که کارآفرین یا سرمایه‌‎گذار می‌توانند اقامت لهستان را ابتدا به صورت موقت و سپس به صورت دائمی دریافت کنند.یکی از مسائل اصلی که کارآ
⭕️ در انگلستان‌ که بریدن سر یک مرغ در ملا عام جرم محسوب می شود، دولت بریتانیا اجازه میدهد تا قمه زنان با کمال ارامش در خیابان های لندن قدم بزنند!!! 
خودتان را بگذارید جای مردمی که این صحنه ها را می‌بینند، پس از آن راجع به امام حسین علیه‌السلام و راجع به تشیع چه فکری می کنید ؟
لعنت بر انگلیس حرامزاده و از آن مهمتر لعنت بر جهل و نفهمی 
یکی از شرکت های دولتی که در شاهین شهر مستقر است و خیلی از کارکنان آن برخواری هستند  در هر سال به کارکنان خود ۱۴ ماه حقوق می دهد . یعنی برج ۶ و ۱۲ دو تا حقوق می دهد .. به نظر شما آیا این کار قانونی است یا خیر ؟ از نماینده شهرستان خواستار ‍رسیدگی هستیم ..
 بسم الله الرحمن الرحیم
کارکنان سال تحصیلی ۱۳۹۸ ۱۳۹۹ دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا دوره اول
مدیر : محمد صرفی
معاون پرورشی : قاسم جوادی نژاد
معاون دفتری : ایوب شکاریان
ناظم : حمیدرضا میرصابری
با آرزوی موفقیت برای همگان
امیر محمد طاهری _دانش آموز نهم ب 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد و یا خارج شوند.
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به فرد
 اجازه بده قضاوتت کنند. اجازه بده در موردت اشتباه فکر کنند بگذار پشت سرت حرف بزنند. آنها بر کرسی محکمه ای نشسته اند که جایگاه آنها نیست.
این را بدان که افکار آنها، مشکل تو نیست.
اما تو مهربان بمان. تو متعد به عشق ورزیدن هستی. مهم نیست آنها در موردت چه فکری می کنند و یا چه می گویند، تو بنده خوب خداوند بمان و پایت را بر جاده خطا مگذار. این را بدان طلا که پاک است، منتش به خاک است. تو هرگز به ارزش خودت و زیبایی و صفای باطنت شک مکن. وقتی خودت، خاطرت از خو
پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلی در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلی، عامل ارتباطات سازمانی ...
اعتصاب کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان در اعتراض به نحوه رفتار با زنان در این شرکت
کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان روز پنج‌شنبه در اعتراض به نحوه رفتار با زنان اعتصاب کردند و خواستار برخوردی جدی با مدیرانی شدند که به بدرفتاری جنسی متهم هستند.
نیویورک تایمز گزارشی چند روز پیش، درباره آزار و اذیت جنسی در گوگل منتشر کرد. طبق این گزارش اندی روبین، خالق نرم افزار اندروید توسط یک کارمند متهم به آزار و اذیت جنسی شده و سپس با دریافت ۹۰ میلیون دلار
پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی شایستگی کارکنان، در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای انسانی مشغول به کار در سازمانهاست . بنابراین ارزشیابی
 
در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.
 
این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست . صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند . در طول روز کارکنان هتل گربه ها ر
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار
علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد
و یا خارج شوند.
 
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به ف
برای هر صنعت و کاری ویزگی های مشترکی هست که مدیران را در یادها ماندگار می کند 
 
 
1- ارزش قایل شدن برای سلامتی کارکنان -  مثال عینی اینروزها  اجباری کردن  استفاده از ماسک و شیلد محافظتی برای کلیه همکارانی است که در آفیس حضور دارند 
 
2- محافظت در شرایط ناپایدار و همفکری در تصمیم گیری ها با افرادی عاقل و دوراندیش 
 
3- الگو بودن برای همکاران در همه جنبه ها
 
4- همدلی صادقانه با کارکنان و شنیدن همه ایده ها و کلام ها و پیشنهادات  -   صندوق های انتقا
پاورپوینت (اسلاید) آزمون و انتخاب کارکنان
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع آزمون و انتخاب کارکنان، در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. بخشی از متن: آزمون نمونه ای از رفتار یک شخص است ولی برخی از آزمون ها به صورتی روشن تر رفتار افراد نمونه گیری شده را مشخص می سازند ...
چه افرادی در حکم شهید می باشند :ماده ۳ آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر: کارکنان و افراد مشمول بندهای زیر، در حکم شهید محسوب می‌شوند: ۱- رزمندگانی که در داخل منطقه عملیاتی به سبب مأموریت‌های محوله کشته می‌شوند. ۲- کارکنان نیروهای مسلح که در حوادث و سوانح ناشی از پروازهای نظامی و انتظامی و یا حرکت شناورهای سطحی و زیرسطحی به منظور شرکت در مأموریت‌های رزمی، شناسایی رزمی، رزمایشها و عملیات علیه دشمن، گروه‌های معارض و همچنین پر
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان محترم شرکت مخابرات ایران
دغدغه و مشکلات شما را درک می‌کنم نهایت تلاش من و اعضای هیات تخصصی بر این است که آنچه حق و عدالت است اجرا شود و من به عنوان رئیس باید نظر هفده نفر از قضات عضو هیات را به عنوان نظر هیات تخصصی منعکس کنم. به همه شما قول می‌دهم مطالب و مشکلاتتان را در هیات تبیین نمایم.
موفق و پیروز باشید.
دوماه بد سپری کردم، قرار نبود اینطور بشه ولی شد، مهم اینه پاشم دوباره خودم رو پیدا کنم. زندگی هنوز قشنگیاش رو داره. 
  اجازه نمیدم کسی منو ناراحت کنه
اجازه نمیدم کسی کنترل من رو به دست بگیره 
اجازه نمیدم افکار منفی منو از پا در بیاره
اجازه نمیدم دنیا منو بازیچه خودش کنه
اجازه نمیدم بقیه منو ابزار دست خودشون کنن تا به اهدافشون برسم
  پایان من این آدم ضعیف و بی اراده نیست.
پایان من رسیدن به تمام رویاهامه
ادامه میدم با قدرت ادامه میدم هزار بار هم
آدم ها گاهی دوست دارند قدم بزنندو به هزار فکرِ نکرده بپردازند !بعد باران بزندو اصلا نفهمند کِی خیس شده اند ...آدم ها دوست دارند دیوانه باشند !آهنگِ مورد علاقه شان را رویِ جدولِ کنارِ خیابان بلند بلند بخوانند ...هوا را با تمام جدول مندلیفش نفس بکشندو از تهِ دل بخندند ...چند شاخه گل بخرند ، ساقه یِ آن را کوتاه نکنند و معتقد باشند همینجوری اش هم خیلی دوست داشتنی تر است ...سیبِ قرمز را با تمامِ وجود گاز بزنند که ترکش هایش بپرد اینور و آنور !آدم ها ، خیل
ارزیابی عملکرد
ارزشیابی یکی از ابزارهای مهم و موثر مدیریت در جهت دستیابی به اطلاعات
مورد نیاز در خصوص عملکرد افراد و عملکرد یک سازمان می‌باشد،ارزیابی عملکرد
در سازمان‏‌ها به منظور بالا بردن سطح کارایی کارکنان و تشویق و ترغیب
کارکنان بسیار حایز اهمیت می‌باشد.از طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد
خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن
کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را مقید به اهداف سازمان می‌کنند
مدیریت منابع انسانی
در آغاز کافی بود که کارفرما و کارگر با همدیگر به توافق برسند، اما همراه
با توسعه دانش و تغییر ترکیب نیروی کار، گسترش شهرنشینی و به تبع آن‏‌ها
پدیدار شدن توقعات جدید در کارکنان ضرورت شناخت نیازهای نیروی کار و تاثیر
آن بر کارکردهای سازمان و همچنین تطبیق آن نیارها با اهداف سازمان ضرورت
یافت.وجود متغیرهایی چون تجمع‏‌‌های صنفی کارگری و نقش دولتها در تعیین
سیاستهای اقتصادی و خودکفایی ملل، وجود برنامه‌‌هایی که در سطح
 
 
 
کارکنان خلاق و هوشمند چه ویژگی هایی دارند؟
اریک اشمیت در کتاب "گوگل چگونه کار می کند" از هوشمندان خلاق نام می برد. اودرباره کارکنان هوشمندخلاق میگوید:
آنها هوشمندانه تحلیل می کنند اما در دام جزئیات نمی افتند.
از نیاز کاربران خود به خوبی آگاهند. 
خود را محدود به ساعات کاری نمی کنند.
پرسشگر، خطرپذیر، باز و توانمند در برقراری ارتباط با دیگران هستند.
اما همه اینها در یک
ادامه مطلب
ارزیابی عملکرد
هدف از این مقاله آشنایی با ارزیابی عملکرد کارکنان، آثار مثبت و منفی آن در سازمان‏‌ها، انواع ارزشیابی و روشهای ارزشیابی کارکنان می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌ها اغلب از استعدادهای بالفعل کار
#استراتژی_منابع_انسانی
بهترین کارکنان را همیشه در ذهن داشته باشیم
یکی از متداول‌ترین اشتباهات در میان مدیران و روسا این است که آنها معمولا بهترین و توانمندترین کارکنان خود را مورد توجه قرار نمی‌دهند و عمده‌ توجه روی کارکنان ضعیف و ناکارآمد است. 
آنها به اشتباه تصور می‌کنند که افراد قوی و کارآمد نیازی به توجه ندارند، در حالی‌که هیچ چیز بدتر از این نیست که یک فرد، چه توانمند و چه ضعیف و ناتوان، از سوی رئیس یا مدیر مافوقش مورد بی‌توجهی قرا
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
به گزارش ایسنا،  اگرچه هنوز لایحه بودجه ۱۳۹۹ اتمام نشده است، اما نوبخت - رئیس سازمان دستور کار و بودجه - اعلام کرده اضافه حقوق کارکنان در سال آینده به نعوظ متوسط ۱۵ درصد خواهد وجود. البته این رقم متوسط است و بخاطر حقوق های پایین تا بسیار از ۲۰ درصد نیز اعمال می شود. این تو حالی است که در لایحه بودجه سال سیال پیشنهاد ۲۰ درصد حقوق کارکنان مطرح شده حیات که داخل ادامه سپس از معاینه هایی که تو مجلس و در روند تصویب بودجه بوسیله ارتکاب آمد، افزایش حق
سعی کرد پتو را محکمتر دور خودش بپیچد. سرما ریز ریز از فاصله‌ی پتو و تشک رد می‌شد و این اصلا خوب نبود. آدم‌ها می‌توانند از سحرخیزی بیزار باشند و همچنان آدم‌های خوبی محسوب شوند. صدای به هم خوردن لیوان‌ها، ریختن چای و بریدن نان‌ها با قیچی آشپزخانه آدم را راضی می‌کند از زیر پتو بیرون بیاید. بیرون آمد. دست گرفت به دیوار. هر قدر هم جای همه چیز را از حفظ باشد، هر قدر هم خانه‌ی خود آدم باشد، بالاخره باید گیجی دم صبح را جدی گرفت. از چارچوب در رد شد.
 چگونه بازخوردِ درست، می‌تواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند؟
 
توانایی دریافت و ارسال بازخورد مهارت مهمی است که وقتی به طور موثر انجام شود، می تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند. با این حال ارسال و دریافت بازخورد اغلب یکی از چیزهایی است که ما بیشتر در محیط کار از آن می ترسیم. بنابراین، راهی وجود دارد که اطمینان حاصل کند که مکالمات بازخوردی سازنده و مثبت است، نه چیزی که باید  اجتناب کرد.
ادامه مطلب
توانمندسازی
کارکنان عبارت است از مجموعه سیستمها، روشها و
اقداماتی که از راه توسعه قابلیت و شایستگی افراد در جهت بهبود و افزایش بهره وری،
بالندگی و رشد و شکوفایی سازمان و نیروی انسانی با توجه به هدفهای سازمان  به کار گرفته می شوند.

عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان
عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان عبارتند از:
1. دانش
و مهارت کارکنان: ارتقای مهارت و دانش کارکنان که رابطه
مستقیمی با کارآفرینی و اثربخشی کارکنان دارد و جایگزینی دانشگران به ج
از نیازسنجی به عنوان پایه واساس هر فعالیتی می توان
نام برد .به زبان ساده می توان گفت نیازسنحی یعنی گردآوروی اطلاعات مورد نیاز افراد
وسازمانها برای پیشبرد اهداف وتوسعه فعالیت ها. برای اینکه یک سازمان بتواند به اهداف
مورد نظر خود دست یابد لازم در وهله اول به شناسایی نیازهای خود بپردازد.
درسازمانها
قسمت مدیریت منابع انسانی با استفاده از نیازسنجی 
می تواند تعیین نمایند که کارکنان سازمان نیاز به چه آموزش هایی دارند  و آنها را برای  کارکنان مه
وجود برخی از مشکلات در سازمانها در حوزه عدالت
سازمانی مانند استفاده از نظامهای جبران خدمت ناکارامد وغیر منصفانه که توانایی
تشخیص وارزیابی درست وبهینه ای از انجام وظایف کارکنان ندارد وبه تخصیص نابرابر
حقوق ودستمزد در سازمان می انجامد،باعث به وجود آمدن بیامدهای نامطلوب وجبران
ناپذیری در سطح سازمان می شود و کاهش رضایت شغلی وعدم مسئولیت پذیری کارکنان در
انجام وظایفشان را به دنبال دارد وباعث بروز پدیده های فساد مالی وانحراف اخلاقی
در کارها
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان - 49 اسلاید
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان } واژه مدیریت جبران خدمات واژه ای است که بیشتر در کتب آمریکایی مطرح شده واین واژه در کتب انگلیسی با عنوان مدیریت پاداش آمده است. واژه های دیگری نیز در همین مفهوم به کار رفته که در این واژه به تدریج منسوخ گردیده اند از جمله این واژه ها : سیستم پرداخت، مدیریت حقو
در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع
گردیده است؛ اگرچه در علم پزشکی مسیله فشار عصبی و علل و عوارض آن مدتهاست
مورد بررسی و تحقیق قرار دارد، اما باب این بحث در رفتار سازمانی به تازگی
گشوده شده است.در این مقاله، ضمنتعریف مفهوم استرس و تبیین استرس شغلی، عوامل به وجود آورنده استرس مورد مطالعه قرار گرفته و در ادامه مدلهای تیوری استرس تشریح میشود.و
درنهایت راهحلهای مقابله با استرس در محیط کاری ارایه میگردد ین پژوهش
وجود تغییرات سریع ، پیشرفت های تکنولوژیک و رقابت های آشکار و پنهان در
دنیا، اهمیت و ضرورت توانا سازی را بیش از پیش آشکار ساخته است . توان
افزایی ، یک تکنولوژی مؤ ثر و پیشگام است که هم برای سازمان ها ، مزیت
راهبردی و هم برای کارکنان ایجاد فرصت می نماید و ابزار مشارکت اعضای گروه
ها در کامیابی و ناکامی سازمان است.
امروزه منشا اصلی مزیت رقابتی در
تکنولوژی نهفته نیست ، بلکه در فداکاری ، کیفیت تعهد و توانایی نیروی کار
ریشه دارد. از مهمترین منابع
در این مقاله نسبت به خطاهای عمدی و غیرعمدی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان که اخلاق را زیر سوال می‌برد شناخت حاصل می‌‌شود و هدف اصلی دستیابی به راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌
ارزیابی عملکرد
عملکرد در واقع نتایج بدست آمده در فواصل معین و بطور رسمی پس از صرف منابع است و اندازه گیری فرایند کمی کردن این فرآیند است.بنابراین امروزه یکی از اصلی‌ترین مسایل سازمان‏‌ها ارزیابی عملکرد کارکنان و درجه اعتبار آن است.بدین
جهت سازمان‏‌ها نیازمند سیستمی جامع، منعطف و معتبر و امن برای کسب
اطلاعات درونی خود هستند تا با نگاه به آینده بتوانند از تجربیات گذشته
استفاده نموده و سازمان خود را به سوی تعالی سوق دهند.ارزیابی و مدیری
اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.
 
همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شم
خدمت دوستان عارضم که در جمعی کارکنان شرکت، به ترتیب روزانه یک صفحه از قرآن به همراه ترجمه تلاوت میشود. روز شنبه گذشته که اربعین حسینی (ع) بود و شرکت تعطیل .فردای اربعین یعنی روز یکشنبه که الحمدلله جمع زیادی از کارکنان شرکت از زیارت امام حسین برگشته بودند صفحه ای که نوبت قرائت بود صفحه 593 یعنی سوره مبارکه فجر بود که تلاوت شد . البته در تفاسیر قرآن کریم این سوره را سوره امام حسین (ع) نام برده اند و ما این تقارن زیبا را در خاطر سپردیم.
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
نارضایتی شغلی در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نارضایتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نارضایتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
نارضایتی شغلی در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نارضایتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نارضایتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
سپهر دیر رسید خونه. همه نگران و عصبانی بودیم. وقتی رسید عموش که برادر بنده باشن به ایشون گفتن دست و روت رو بشور شامت رو بخور حرف داریم.
به سپهر گفت فاطمه از شما ده سال بزرگتر هست میخواد دیر بیاد یا برنامه ش تغییر میکنع اجازه میگیره؛ به نظرت یه خانوم 28 ساله اجازه میخواد؟ سپهر گفت نه. گفت اجازه گرفتنش نشونه ی احترام هست. متوجه میشه ما نگرانش میشیم. شما حواست بود چقدر همه رو دلواپس کردی؟
خوشحال شدم نگفت فاطمه چون دختره اجازه میگیره. خوشحال شدم احت
توانمند سازی
امروزه توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقا کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی تلقی می‌گردد.جهت تحقق این امر،سازمانها از طریق توانمند سازی
کارکنان مربوطه به منظور تشویق آنان به ابتکار عمل بدون اعمال فشار، ارج
نهادن به منافع جمعی سازمان با کمترین نظارت و انجام وظیفه به عنوان مالکان
سازمان،اقدام می‌نمایند.توانمند سازی مخصوصا در محیط‏‌‌های کاری مجازی
که اعضای سازمان از تعاملات چهره به چهره محروم می‌با
 
منبع مطلب
 
Telecommuting یا Teleworking
 
درباره دورکاری مطالب اکادمیک و فنی زیادی هر روز نوشته و منتشر می شود که کاربران و توسعه دهندگان از خوبی و بدی های این موضوع صحبت می کنند. 
 
فراتر از مطلب منعکس شده در این مقاله شرکت هاوش  ، موضوع امنیت اطلاعات برای شرکتها همیشه و همیشه بالاترین اولویت بوده است. 
 
امنیت داده ها ، محرمانگی مکالمات و تصمیم گیری های حین کنفرانس کال ها ، مرز باریک حفظ اعتماد مشتریان و پلن شرکت و یا از دست رفتن این اعتماد و یا او ر
بسم الله الرحمن الرحیم
بلیط های سفر اربعین رو گرفتند. همونطور که آرزو داشتم! سهل، طولانی، زود!
و همراه با مادر همسر!
همیشه وقتی اشتیاقشون به زیارت رو می دیدم با همه وجودم از خدای مهربون می خواستم به ما توفیق بده ما ایشون رو به این آرزوشون برسونیم و به همسر میگفتم وظیفه شماست که ببریشون، حتی شده تنها، حتی قبل از اینکه ما رو ببری. 
حالا قراره همسفر بشیم؛ ایشون همراه و کمک ما باشند؛ ما هم در خدمتشون.
ایشون هم مثل پارسال من سفر اولشونه. خدایا! میش
بدون اجازه:
روزی معلمی به شاگردانش گفت: چه کسی دوست دارد به بهشت برود .همه بچه ها دستشان را بالا گرفتند بجز یک نفر.
 
معلم به او گفت: چرا دستت را بالا نمی بری ؟
شاگرد گفت: چون مادرم گفته بدون اجازه او هیچ جا نروم.
 
جهت مشاهده ی طنز های مشابه کلیک کنید
 
منبع: قلم چی
 
توضیحات بازی:
4 بازیکن به صورت دو تیم در مقابل هم قرار میگیرند و باید یکدیگر را بکشند. این در حالیست که باید حواسشان به زامبی ها هم باشد که به تعداد ثابتی همیشه وجود دارند و اگر یکی از آنها بمیرد، یکی دیگر در نقشه ظاهر خواهد شد. در ضمن هر 2 ثانیه یک بار، خانه های تعدادی از زامبی ها روشن میشوند و شما باید حواستان باشد که فقط تعدادی از آنها روشن میشوند و مابقی خاموش هستند، پس به امید روشن شدن خانه های زامبی ها نباشید
نمای دوربین از بالاست و هر چهار
درواقع، نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که برای پیش بینی و توجیه رفتار فرد( به مراتب، بیش از رضایت شغلی) تعهد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از تعهد سازمانی، بهتر می‌توان میزان غیبت و جابه جایی کارکنان را پیش بینی کرد.نتایج حاصل از الگوسازی معادله ساختاری( SEM) نشان داد که سرمایه روان‌شناختی بر رضایت شغلی( ۲١/۰ =­β) و تعهد سازمانی( ۲۶/۰ =­β )، رضایت شغلی بر تعهد سازمانی(
۴۸/۰ =­β) و تعهد سازمانی بر عملکرد شغلی( ١۸/١ =­β) دارای اثر مستقی
Grand Theft Auto V یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال 2013 است که توسط Rockstar North ساخته شده و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این اولین ورودی اصلی از سری Grand Theft Auto از سال 2008 Grand Theft Auto IV است. در ایالت داستانی سن آندریاس ، مستقر در جنوب کالیفرنیا ، داستان تک نفره از سه مجرمان و تلاش های آنها برای ارتکاب دزدان دریایی در حالی که تحت فشار یک آژانس دولتی و چهره های قدرتمند جنایت قرار دارند ، پیروی می کند. طراحی دنیای آزاد به بازیکنان اجازه می دهد تا آزادانه در حومه شهر با
اذیت و آزارهای شغل
 عدم رسیدگی به شکایات و پرداخت غرامت به کارکنان ، کارهای تکراری ، رقابت غیر معمول بین پرسنل و نادیده گرفتن خواسته ها باعث کاهش روحیه پرسنل ، افزایش حملات روانی و خشونت های شغلی می شود (گامزی و ماستن[1] ،2010) .
2-1-5-3  حقوق کم
عدم پرداخت حقوق و امکانات مناسب و اختلافات بین نتایج کار و ارزیابی عملکرد انجام گرفته، خصوصاً هنگامی که این اختلافات ناشی از تعصبات نژادی و مسایل جنسیتی باشد باعث ناامیدی در پرسنل می شود (گامزی و ماستن ،2010
✳️⁣اهمیت کار تیمى در سازمان
⁣کار تیمی مؤثر برای موفقیت سازمان حتی واحدهای کوچک که تنها چند کارمند دارند، ضروری است. کار تیمی به سازمان اجازه می‌دهد با ترکیب نقاط قوت و دیدگاه‌های همه کارکنان، دست‌یابی به اهداف سازمانی را تسهیل کند. کار تیمی به دلایل اصلی زیر برای یک سازمان  اهمیت دارد:

1️⃣پر کردن شکاف‌ها زمان کمبود نیروی انسانی
⁣2️⃣ترویج رقابت سالم و داشتن روحیه همکاری در سازمان
⁣3️⃣نتایج سریع‌تر نسبت به افرادی که جداگانه انجام
 
مهمترین عامل موفقیت شما در رستوران یا تجارت مواد غذایی اصول طراحی آشپزخانه شماست.
یک طراحی قوی و یک طرح با دقت برنامه ریزی شده باعث می شود آشپزخانه شما یکنواخت و کارآمد اجرا شود، بنابراین همه چیز باید مدت ها قبل از شروع کار برای تجارت و خدمت به مشتری برنامه ریزی شود.
پنج اصل برای طراحی بهینه آشپزخانه رستوران وجود دارد:
ذخیره سازی: مواد لازم باید تازه، عاری از آلودگی و در دمای مناسب نگهداری شوند.
تهیه غذا: تفکیک انواع مختلف مواد غذایی در طول
{آخرالزمان - شماره 1}
 
آخرالزمان کلمه ای عربی، به معنای دوره پایانی جهان است که در همه ادیان الهی به آن اشاره شده است. جریان مهدویت و آخرالزمان، دو موضوع به هم وابسته هستند. بنابراین در ابتدا باید معانیِ آخرالزمان در روایات را بررسی کنیم:
معنای عام: در این معنا، آخرالزمان از بعثت پیامبر خاتم و پا به عرصه‌ی وجود گذاشتنِ کامل ترین دین آغاز می شود و ما امّت آخرالزمان به معنای عام هستیم.
معنای خاص: در این معنا، آخرالزمان از شهادت امام حسن عسکری(ع)
به زبان ساده e-learning به معنای یادگیری الکترونیکی است و معمولا به معنای استفاده از یک کامپیوتر برای ارائه بخشی یا همه یک درس در مدرسه ،یا در آموزش های شغلی و یا در یک درس از راه دور کامل است.
در روزهای اول، آموزش الکترونیکی بازخورد های بدی دریافت میکرد ؛ چرا که برخی افراد فکر میکردند آوردن کامپیوتر ها سر کلاس درس باعث حذف نیروی انسانی مورد نیاز برای بعضی از شاگردان خواهد شد؛ اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی اکنون ما تلفن های هوشمند و تبلت ها را
با ارزش ترین دارایی هر
سازمانی نیروی انسانی متخصص و متعهد آنست اما متاسفانه در بیشتر شرکتهای دولتی و
خصوصی شاهد عدم دانش مدیران  در این خصوص
هستیم. در واقع تبعیض و عدم قدرشناسی در مدیران نسبت به کارکنان تبدیل به یک
سندروم خطرناک شده و نتیجه نهایی آن پایین بودن کارایی مجموعه، نیروی کار ناراضی و
تغییر پی در پی کارکنان در شرکتهای خصوصیست.
ایجاد حس دلگرمی در
کارکنان که عموما از قشر متوسط و پایین جامعه هستند بعضا بسیار ساده بوده و حتی
گاهی با یک
  پایان نامه تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها   عنوان: تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه: (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه … ادامه خواندن "پایان نامه در مورد رضایت شغل"
ادامه مطلب
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن کارکنان دولت اظهار داشت: قرار بر
این است که از همان بدو استخدام افراد، تا ۵ سال از حقوق و درآمدشان
ماهیانه مبلغی کسر و در صندوقی سپرده‌گذاری شود. پس از آن ظرف دو سال،
متقاضیان برای ورود به فهرست پروژه‌هایی که صندوق در آن  سرمایه‌گذاری کرده
کاندیدا می‌شوند. طی دو سال هم واحدها ساخته می‌شود و از سال هفتم هم خانه
را به متقاضیان تحویل می‌دهند و با پرداخت اقساط طی ۱۵ سال، خانه به
مالکیت افراد در می‌آید.
وز
چرا به نصب دوربین مداربسته نیاز داریم ؟
مراقبت از کودکان و سالمندان
وقتی در خانه خود، کودک یا فراد میانسالی زندگی می کنند و شما از آنها دور هستید، با کمک نصب دوربین مداربسته می توانید از راه دور، آنها را ببینید و خیالتان بابت سلامتی آنها راحت باشد. علاوه بر این، شما می توانید امنیت خانه را نیز زیر نظر داشته باشید.
مراقبت از محل کار از راه دور
وقتی شما به هر دلیلی در محل کارتان حضور ندارید و نیاز باشد که کارکنان تان یا محل کارتان را زیر نظر دا
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از
پابلیشینگ پرسپکتیو، بسیاری از ناشران و کتاب‌فروشان از شرکت در نمایشگاه
کتاب لندن انصراف دادند. ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی موجب
تعطیلی رویدادهای فرهنگی مثل نمایشگاه‌های کتاب شده است. مقامات ایتالیایی
پیش از این نمایشگاه کتاب بولونیا را به تعویق انداختند.
مسئولان انتشارات سیمون اند شوستر و دیگر ناشران مشهوری مثل انتشارات
اینگرام اعلام کردند امسال در نمایشگاه کتاب لندن شرکت
شاید بیشترین مشکلی که افراد جدید الورود به سازمانها با آن مواجه می شوند این است که نمیدانند دقیقا در سازمان چه وظایفی را باید انجام دهند.
درمواردی  پیش می آید که افراد در آزمون استخدامی قبول شده و وارد سازمان مربوطه می شود و تا هفته ها در گنگی به سر می برد و این عامل باعث می شود در ابتدای ورود افراد در سازمانها دچار یک فشار روحی شوند و دربرخور  اول تمامی ذهنیت آنها در مورد سازمان از بین برود و از ورود خود پیشمان شوند.
.برای جلوگیری از  این کار
دانلود پاورپوینت دوره توجیهی بدو خدمت
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 39 اسلاید
حجم فایل: 990 کیلوبایت
دوره توجیهی بدو خدمت
1- آشنائی کارکنان با دستگاه اجرائی مربوطه2- آشنائی کارکنان با محل خدمت3- آشنائی کارکنان با شغل مورد تصدی
لینک دانلود فایل
دانلود پاورپوینت دوره توجیهی بدو خدمت
 
 
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل مشارکت با فرمت PPT - قابل ویرایش در 50 اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمایید.
دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت مشارکت با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالع
سلامت سازمانی
عاملی که در بهبود عملکرد شغلی می­تواند موثر باشد وجود یک سازمان سالم با زیر مجموعه توانمند است.این
مقاله، مبتنی بر کاری پژوهشی، با هدف بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر عملکرد
شغلی کارکنان با تبیین نقش میانجی توانمندسازیانجام شده که به بررسی
ادبیات نظری و آزمون فرضیه­های تحقیق پرداخته است.در قالب یک پیمایش،
برای انتخاب نمونه از جامعه آماری شامل کلیه کارکنان دستگاه­های اجرایی
شهرستان سیرجان، تعداد ۲۷۴ نفر به عنوان نمونه آما
به‌طور
کلی، سه عنصر نامرئی در شکل‌گیری عملکرد افراد وجود دارد که تاثیر شگرف وتعیین‌کننده‌ای
بر عملکرد کلیه سطوح شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته و قدرت و کارآمدی هر مدیری بر اساس
میزان توجه او به این سه عنصر و عامل تعیین‌کننده مشخص می‌شود. نخستین عامل نامرئی
موثر بر عملکرد، کیفیت نتایج و دستاوردها است که به کیفیت اقدامات و رفتارهای کارکنان
سازمان و میزان تاثیرگذاری مدیران بر شکل‌گیری آنها مربوط می‌شود. هنگامی که یک مدیر
بتواند با ایجاد و
    چون درختان ایستاده در برابر تقدیر خویش 
       اجازه می دهم که شبی سرد و سیاه که ساکت می نماید 
    اجازه می دهم دستی که چرک و کبود و زمستانی است 
مرگ را ایستاده بر تنم کند 
    تا شاید جایی دیگر 
فصلی دیگر... 
در صبح و رویایی دیگر 
    با بهاری ترین شکل آمدنت بیدار شوم. 
معمولا محل کار پرسنل و کارکنان ادارات و شرکتهای در یک نقطه متمرکز است و در قرارداد کار، یک مکان بعنوان محل فعالیت کارکنان سازمانها، ادارات و شرکتهای قید می شود. اما گاهی برای پیشبرد امور سازمان نیاز به حضور برخی از پرسنل در محلی غیر از مکان اصلی شرکت است‌. در واقع اعزام به ماموریت یکی از نیازهای کاری هر واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی است و در قبال آن مزایایی در چارچوب قوانین و مقررات به فرد اعزام شونده تعلق می گیرد.


ادامه مطلب
سازمان
شاد

سازمان
شاد سازمانی است که ذی نفعان کلیدی را شاد میسـازد. بـرای شـادنمـودن ذینفعـان،
سازمان باید تا جایی که امکان دارد نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد(چرمنیـک،2013)
.سـای روتـا،مشکیند و ملتزربیان میدارند عوامل مهم در ایجاد شادی و نیروی کـار مشـتاق،
برابـری (رفتـاراحترام آمیز، انصاف و امنیت)؛ موفقیت (غرور و افتخار به شرکت، توانمندسازی،
بازخورد، چـالش شغلی) و اعتماد متقابل همکاران می باشند ( نجاری، ضماهنی،
آذر، معارفی،1394)
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
بوروکراسی روشی است  برای سازماندهی و هر گاه بحث درباره بوروکراسی مطرح می شود سازمانهای بزرگی که بهطور نظام یافته کار می کنند به ذهن متبادر می شود. به نظر یکی از صاحب نظران، بوروکراسی شکل ایده آلی برای سازماندهی است که فعالیتهای سازمانهای بزرگ را به گونه ای هدایت می کند که بیشترین تولید یا خدمت موثر حاصل شود. مدیریت بر چنین سازمانی (مدیریت بوروکراتیک) دارای هفت مشخصه به شرح زیر است.
1. قوانین مقررات. قوانین و مقررات خطوط راهنمای اصلی برای تعر
کاربردی ترین روش تعیین ساعت حضور و غیاب
ساعت حضور و غیاب برای همه ی شرکت ها، اداره ها و سازمان ها یک جزء از فرآیند و چرخه ی کاری محسوب می گردد. ساعت حضور و غیاب از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بر کیفیت عملکرد فعالیت های منابع انسانی بسیار تاثیر گذار است. همان طور که همه ی ما می دانیم منابع انسانی یکی از مهم ترین دارایی های هر سازمانی می باشد. تمامی فرآیند ها شامل جذب و استخدام نیروی کار، حضور و غیاب، جبران خدمات، تعیین پاداش، آموزش و ... با من
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
پوشش های ظاهری معلم ها ، مدیر و کارکنان ،دانش آموزان
استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین  پوشش مرتب و استفاده از رنگهای شاد و روشن برای کارکنان مدرسه
بهداشت:تمیز بودن محیط مدرسه، کلاسها، بهداشت فردی، اجتماعی ، دانش آموزان
الف)معلم شاد و با روحیه:معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم میکند ،چانچه قرار باشد که روح دانش اموزان پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد.
حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی
فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش از امدادرسانی این تیپ به سیل‌زدگان شهرستان خاش خبر داد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش، گفت: در پی جاری شدن سیل در شهرستان خاش و روستاهای اطراف، با درخواست ستاد بحران شهرستان خاش، کارکنان تیپ ۲۸۸ زرهی به کمک مردم سیل زده شتافتند.وی افزود: گردان بلیات تیپ ۲۸۸ ارتش بلافاصله پس از درخواست مسئولین شهری با حضور نفرات زبده و متخصص، همراه با تجهیزات و امکانات لازم با چند دستگاه نفر
مزایای بکارگیری مدیریت دانش
تحقیقات گوناگون در گذشته، مزایای بکارگیری اثر بخش مدیریت دانش را نشان داده اند. برخی از مزایای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانها عبارتند از :
ارائه خدمات و محصولات برتر.
بکارگیری سریع تر نظرات و اختراعات
کاهش هزینه های تولید
افزایش سطح یادگیری سازمانی
تقویت سطح فرهنگی سازمانی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان
ایجاد توانمندی در حل مسائل سازمان در کوتاهترین زمان ممکن
بهبود بهره وری در ارائه محصولات و خدمات به م
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
بی نظمی کارکنان در ورود و خروج 
یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. 
تمامی کارفرمایان انتظار دارند که پرسنل تحت مدیریتشان به موقع و رأس ساعت معین در محل کار خود حاضر باشند. البته که این انتظار به جایی است. حضور به موقع و شروع کار در رأس ساعت تعیین شده، علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در محیط کار، باعث بالا رفتن بهره وری و راندمان کاری خواهد
روزی مبلغی جوان، هیزم شکنی را در حال کار در جنگل می بیند و با فهمیدن اینکه هیزم شکن در تمام عمر خود حتی اسمی از عیسی نشنیده است، با خود می گوید:«عجب فرصتی است برای به دین آوردن این مرد!»در اثنایی که هیزم شکن تمام روز به طور یکنواخت مشغول تکه کردن هیزم و حمل آنها با گاری بود، مبلغ جوان یک ریز صحبت می کرد، عاقبت از صحبت کردن باز می ایستد ومی پرسد: «خب، حالا حاضری دین عیسی مسیح را بپذیری؟»هیزم شکن پاسخ می دهد: «نمی دانم شما تمام روز درباره عیسی مسی
امروزه روان شناسان بر این باورند که موفقیت نهایی یک سازمان بزرگ به هوش معنوی مدیران و کارکنان آن بستگی دارد هرچند که هوش عقلانی و هوش عاطفی نیز تا حدی این موفقیت را تضمین می کند . 
 
تشویق معنویت در محیط کار می تواند منجر به افزایش خلاقیت ، صداقت و اعتماد ، تعهد سازمانی ، رضایت شغلی ، مشارکت شغلی ، اخلاق و وجدان کاری ، انگیزش ، عملکرد و بهره وری بالا شود . 
 
با توجه به اهمیت شرکت های نفتی در چرخه اقتصادی و تامین انرژی وهمچنین صادرات کشور، این ش
چه بی لیاقت!
چه احمق!
می دانستی که اگر میموندی و من دوست میداشتم چه لذتی می بردی!!
الحق که راست گفتن خلایق هر چه لایق!
اگر به من اجازه دوست داشتنت را می دادی، دیگه اجازه نمیدادم این حجم از آشفتگی تو چشمات بمونه. دیگه اجازه نمیدادم که بی قرار برنامه های زندگیت باشی، حیف واقعا که احمق بودی.
از دست دادی کسی که تمامش را به نامت میزد..
و برایت جان فشانی میکرد..
 
1-7-1-3)وظیفه‌گرایی یا آغازگرایی : بر اساس این دیدگاه هر عمل به نیت شخص تصمیم گیرنده بستگی دارد . با معیار هایی چون عرفی بودن ، منصفانه بودن ، انجام وظایف و پایبندی به قوانین اخلاقی تعریف می شود که می توان آنرا با مقیاس فاصله ای و طیف پنج نقطه ای لیکرت مورد سنجش قرار داد.
1-7-1-4)عدالت توزیعی: در این تئوری یک عمل را در صورتی که منجر بـه افزایش همکاری بین اعضای جامعه شود، می‌توان درست و عادلانه و مناسب (و بنابر‌این اخلاقی) نامید . و بر اساس معیار ها
اجازه میدهی آرزویت کنم؟
من از خیرِ در آغوش گرفتنت گذشتم... بگذار دلخوشِ رویاهایم باشم بگذار همه بگویند "بیچاره دیوانه شده"
من کاری با این حرف ها ندارم فقط میخواهم صبح ها زودتر از تو بیدار شوم موهایت را شانه کنم دکمه های پیراهنت را ببندم دستم را روی صورتت بکشم.. وای دستم را رویِ صورتت بکشم... یعنی تا این حد اجازه دارم در رویاهایم نزدیکت شوم؟ 
من اصلا از تو توقعِ محبت هم ندارم میدانی دوست داشتنِ تو نیازِ من است مثلِ نیازِ ماهی به آب من بدون دوست دا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در دعای افتتاح، به این نکته اشاره میکنیم که بدون اجازه خدا نمی‌توانیم بگوییم خدایا،اگر این قدرت را پیدا می کنیم نام خداوند را بر زبان و قلب جاری می کنیم تنها از سر لطف خداوند است...
چه افتخاری بالاترازاین و اثبات محبت به این واضحی ...
خدا اجازه میدهد تا (کونوقردة الخاسئینی)مانند من به درگاهش رود و بگوید خدا...
پس بدون شک درین اجازه محبت و توجه و استجابتی است...
و وای به حالم اگر حال دعا کرد
آیه الله ملا اسماعیل عقدایی از علمائ مشهور یزد که از شاگردان آیه الله بحر العلوم می باشد،زمانیکه در نجف بودند یک روز برای زیارت امام حسین علیه السلام وارد کربلا میشوند .وقتی نزدیک حرم میرسند مشغول خواندن اذن دخول میشوند.ملا اسماعیل به رفقای خود میگوید تا حضرت به او اذن ورود ندهد وارد حرم نخواهم شد ولذا روز اول اذن به اوداده نمی شود واو بر میگردد.وروز دوم همین کار راتکرار میکند وباز اجازه ورود داده نمی شود ،برای روز سوم می آید وبا دلی شکسته و
پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PPTXتعداد صفحات: 118حجم فایل: 450قیمت: 25900 تومانبخشی از متن:توضیحات:فایل پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها. این فایل در ارتباط با تجزیه و تحلیل سیستمها تهیه شده است، در حجم 118 اسلاید قابل ویرایش.بخشی از متن:متداولترین فنون و تکنیکهایی که آنالیست را در زمینه بهبود وضع فعلی و پیشنهاد وضع آتی یاری می دهند عبارتند از: بررسی تقسیم کار بررسی جریان کار بررسی جا و مکان کنترل ف
چرا اینجا رو یادم رفته بود؟ چرا برام بی اهمیت شده بود؟
بعدا باید به این سوالا جواب بدم ولی قبلش باید بخوام از خدا و امام‌زمان که کمکم کنن ،من میخوام برم با بچه های هیئت برم رودهن ، و الان نیازمند اجازه ی بابا عم... و باید امشب اگه حالش خوب بود بهش بگم ، واقعا از خدا میخوام کمکم کنه و اجازه بده...♡
چون واقعا نیاز دارم به اجازه ش ، و واقعا آبرو بریه اگه نذاره، دوست دارم باشم تو هیئت و نقش داشته باشم...ایشالا که خدا کمکم کنه...
.
بعدا باید راجع به روز شک
وَ رَفَعَ ذِکْرَکَ فِی عِلِّیِّینَ...ای که نامت پناهِ عِلّیینپاشو از جا سپاهِ عِلّیینپاشو ای ماه، جلوه ی شب باشپاشو از جا، کفیل زینب باشپاشو تا سایه ی سرم باشیتا نگهبانِ معجرم باشیخواهرت آمده نگاهش کنتکیه بر چادرِ سیاهش کنآه... ای کُشته ی امان نامهسر فرو بردی از چه در جامه؟!زانویت را چرا بغل کردی؟!تو که بر قول خود عمل کردیخاطرت جمع، مردِ با احساسهیچ کس باورش نشد، عباسپاشو دلگرمی دلِ همه باشقوّتِ قلب آل فاطمه باشماه من، بر رخت نقاب بزنحرز ان
میدانید دستگاه حضور و غیاب چه مزیتی دارد؟
مدیران همواره به دنبال راهی هستند که ورود و خروج کارمندان خود را دقیق ثبت نمایند تا با آن ها دچار مشکل نشوند. همچنین در تلاش هستند که هزینه های اضافه کسر و از حضور کارمند اضافی برای کارهای بیهوده جلوگیری نمایند، پس اگر شما هم یک مدیر باشید از دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنید. اگر هم  از این دستگاه استفاده نمی کنید با خواندن این مطلب با مزیت و سود دستگاه حضور و غیاب آشنا شده و شما نیز به سامانه حضور و
حتما دیده اید که با لایک پست های دیگران، آنها هم در جواب چند تا از پست های شما را لایک میکنند. فرض کنید شما روزانه 100 نفر لایک میکنید اگر حداقل نصف آنها به پیج شما سر بزنند و از محتوای شما خوششان بیاید حتما به جمع فالور های شما میپیوندند.
این فکر های خوره که در سرمان می اید از کجا نشات میگیرد!؟من عمیقا دلم میخواهد بدانم..!
همین جزییات کوچک که میروند روی مخ و این ذهن را سوراخ میکنند...همین ریزه میزه هایی که نه قابل گفتن هستند نه قابل چشم پوشی....
اما قادرند به هرانچه هست و نیست گند بزنند....
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی، روبه‌رو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافعِ مشترک آن‌ها مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، همکاری با رسانه‌ها و بهره‌وری از آنها، ارتباطات بحران، اشتغال به امورِ اجتماعی از طریق رسانه‌ها و
باشگاه خبرنگاران: در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی کارکنان حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و افزایش حقوق آن ها به طور متوسط 15 درصد تعیین شده است.
دولت لایحه بودجه سال آینده را نیمه آذرماه به مجلس می برد و بر این اساس چندی پیش بخشنامه مربوط به پیش بینی بودجه را به دستگاه ها ابلاغ کرد. به تازگی نیز ضوابط مالی تنظیم لایحه بودجه اعلام شده است. 
بر این اساس مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه سال آینده حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شده است.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها